Projecten

Zero Waste Assessment van DIY productassortiment

Beeld: Unsplash

Assessment van non-food productassortiment van een retailer (onder embargo) in het doe-het-zelf segment. Deze onderneming wil verpakkingen verminderen in de totale keten en heeft SUPZero hierover gericht om advies gevraagd.

Marketing Strategie voor recycling innovator Filigrade

Beeld: Filigrade Curv Code

Filigrade heeft met Curv Codes, een digitaal watermerk een game-changer in handen om een circulaire omgang met plastics werkelijkheid te laten worden. Met de watermerken is het mogelijk om food-grade van non-food-grade verpakkingen te onderscheiden in de sortering. Het is een ketenoplossing waardoor verpakkingen die nu nog niet hoogwaardig gerecycled kunnen worden in de toekomst weer nieuwe voedingsverpakkingen kunnen worden. SUPZero is gevraagd als Marketing strateeg om de award-winning Curv Code technologie zo optimaal mogelijk in de markt te zetten.

Meerjarenstrategie en fundraising Plastic Soup Surfer

Fotografie Eelkje Colmjon.

SUPZero ontwikkelde een kansrijke positionering en meerjarenstrategie 2020-2023 voor de innovatieve campagne en lobby organisatie tegen vervuilend plastic van Merijn Tinga. Vervolgens wierf SUPZero de fondsen om realisatie van de plannen mogelijk te maken.

Artikelenreeks over low-waste leven

Inspirerende artikelenreeks 2020-2021 voor het Publiek Private Partnerschap Samen Duurzaam Zeist. Voor de Gemeente Zeist schrijft en publiceert SUPZero artikelen om inwoners te inspireren bewuster om te gaan met grondstoffen. Met concrete lokaal georganiseerde zero-waste en recycle oplossingen maar ook met eigen evenementen inspireren we Zeistenaren om hun afval te verminderen. Van het promoten van lokale ondernemers waar Zeistenaren terecht kunnen met eigen herbruikbare verpakkingen, tot het aanleggen van je eigen composthoop.